среда, 27 августа 2008 г.

как писать письма

Президентові Російської Федерації
Єльцину Борису Миколайовичу
Від засудженого 15.10.1992 р.
Ростовським обл. судом
до вищої міри покарання —
страті громадянина
Росії і України
Чикатіло Андрія Романовіча



Прохання про помилування

Прошу Вас помилувати мене — зберегти, залишити мені життя. 40 років я відпрацював на благо нашої Батьківщини, 30 років в рядах КПРС на будівництвах Комунізму.

Все життя прожив в праці, в труднощах. Хочу пожити в новій відродженій Вільній Росії, при новій Конституції, де гарантовані всі свободи і Права людини, коли наша Росія повертається в число цивілізованих народів, після Комуністичного тиранення.

Все життя з раннього дитинства ми з моєю дружиною Феодосією Семенівною наполегливо працювали, сподівалися на примарне світле майбутнє, чекали усесвітньої Перемоги Комунізму. Нічого ми не нажили, лише принижували, переслідували нас, всяка ініціатива в праці присікалася — били по руках і мізках, щоб була загальна рівність в убогості.

Мені не хочеться вирушати з життя, залишати мою дружину — подругу важких багатьох років, хворого, безпорадного, вона не переживе. Три роки намагаються вселити мені і всій світовій громадській думці, що Чикатіло — злочинець, насильник, вбивця, людоїд. Без всяких фактів і доказів. У гонитві за сенсацією ніхто не помічає голослівних, надуманих тверджень.

Містять мене, хворої людини, в камері смертника, у сфабрикованій справі, без суду і без слідства. У мене психопатія шизоїдно-мозаїчного круга з сексуальними перверсіями, головні болі від черепномозкового тиску, безсоння, кошмари, аритмія серця. Моя історія хвороби залишилася в Шахтінськой психіатричній лікарні, довічно, безстроково.

Щоб залякати мене, спочатку посадили мене на три доби, без жодного оформлення і подзвонили дітям в інститути: «Тут сидить ваш батько, прокрався».

При мені дзвонили з міліції, щоб я добровільно написав заяву на звільнення, щоб не заважав хижакам. Так, в таких випадках я міняв місце роботи, переводився перекладом в іншу організацію — хоча це і не подобається тепер судді. Генеральний директор називав мене при всіх ФАШИСТОМ. Це мене — комуніста № 1. Всі партійні збори проходили однотипно, з однією доповіддю: «Генсек Черненко успішно веде нас до Комунізму, а Чикатіло контра, в опозиції сидить». Я написав у всі партійні органи знизу доверху: «Черненко був і залишиться редактором «Блокнота агітатора».

Колишній редактор стінгазети Генсек Чикатіло: я закінчив 5 факультетів п'яти університетів марксизму-ленінізму. У мене 8 дипломів і жодній професії. Чому я присвятив життя? То хіба після такої порції отрути-марксизму можна бути нормальним, орієнтуватися в житті?

Я — один-єдиний, хто безумовно вірив в швидку перемогу Комунізму у всьому світі, я був фанатик Комунізму, а останні лише агітували і слухали, і прикидалися. І ось моя трагедія збіглася з кризою Комунізму.

Я — жертва і знаряддя цього Монстра. Прошу реабілітовувати моїх діда і батька, відмінити смішний вирок 1984 р. на 3 місяці в'язниці за розкрадання того, що вкрав мій генеральний директор Палагин.

Моє життя пов'язане з життям Країни. Ми — мирні люди. Не чекали агресії Наполеона і Гітлера, але відповіли партизанщиною. Мене труїли, переслідували як скаженого вовка десятки років від народження, мене вигнали з роботи, з житла — на вокзали, в електрички, в лісосмуги. Я попереджав всіх: «Врятуйте, допоможіть». Але мафія Ассірії доконала мене.
Змусила мене перейти до партизанських методів захисту, проти всіх, хто йшов в партизанський ліс, переслідував мене, всіх агентів мафії я направляв як «мов» до командира партизанського загону.

Я захищав свою честь і свою хатину на барикаді до останнього. Прошу перевести мене до Москви, де можна говорити Правду про цю дивну, сенсаційну справу, щоб написати мемуари про моє трагічне життя, щоб зустрітися з фахівцями — юристами, сексопатологіями, психіатрами.

Прошу Вас залишити мені життя.

Комментариев нет: