среда, 27 августа 2008 г.

А мне всегда цветные сны снятся...

А мені завжди кольорові сни сняться...

А інколи взагалі таке буває, що не можу визначити точно - де сон, а де реальність... Аж надто реалістичні сни... Або життя на сон схоже... %) Інколи здається, що те, що в реальності бачу, мені вже колись снилося...

Про віщі сни...
Пам'ятаю, якось перед екзаменом з географії в 9-ом класі сильно хвилювалася - ниче не могла запам'ятати з тієї безглуздої екзаменаційної книжки... Весь вечір перед "екзекуцією" на взводі ходила... А вночі мені приснився сон, в якому я побачила номер квитка і його розташування, - №13 (таланить мені на це число...) у верхньому лівому кутку. На ранок прийшла, а там квитки не рівними рядами лежать, а тупо в купі - завуч все переплутала, аби ніхто не "смухлевал"). Спочатку хотіла з серединки квиток витягнути, але потім про сон пригадала і узяла той, що лежав ближче до напряму "зверху в лівому кутку"... І - про, диво! - витягнула свій щасливий 13-й квиток :)

Комментариев нет: