среда, 27 августа 2008 г.

буковкі))))

буковкі))))

та ну вас... копі паст? чи назубок вчили підручник з філософії?
я вже склала релігієзнавство рік тому, завтра складу філософію...
Можу перерахувати на пальцях хто ЩЕ з присутніх знає про існування науки "теології"... :?

А сенсу?

Мені особисто пофік як історично еволюціонувало поняття божеств. Спершу в міфології, потім у власне регілії...
Бо як би там не було, але навряд чи то є об"єктивний субстракт. Навіть не об"єктивна семантична одиниця "Бог". Для когось щось своє. Ми не вчили богослов"я... Далеко не кожному доводилося хоча б раз читати біблію.
Та запитай у когось чим різниться Православ"я з Католіцизмом... Хіба скажуть, що там "хрестяться" по-різному.
Але кожному відомо поняття "Бог".
Навіщо? Аби не почуватися самотнім... (шизоїдно правда..). Вірити, що хтось завше є поруч. Що захистить від злого. Чим не позитивний мотив?
Аби бути справедливо оціненим/засудженим. Люди ж недосконалі... Їх можна обманути, можна видатися надто добрим, можна вести аскетичний спосіб життя... Хто тобі суддя? Бог.
Для спокою... Знати, що ти праведник... Знати, що тебе чекає хепі енд...

Я мабуть ТРУ українка. Язичниця) Вважаю, що боги ходят поміж нас. Напівземні істоти, чия мудрість, досконалість вражає, притягує...

*мало не забула: ІМХО

Комментариев нет: